Guldkorn

Hittat bland kommentarer på en blogg någonstans.


Vilken pinsam såpa, ni står alltså i varsin ringhörna och bloggar om varandra. Löjligt och pinsamt att vuxna människor håller på så, jag hittade hit från bloggportalen och du borde genast lägga till ordet barnsligt i din beskrivning.

Katja sa...

Hej Anonym!

Nej du har missförstått - JAG började blogga för två år sedan. Långt senare började mitt ex blogga (mest om mig), och hans flickvän fast om sitt, också på hennes blogg har varit massa tjafs.. (det förstår vi)
Nyligen kom önskebloggen som godtyckligt skriver om min blogg för att den ska gagna författarens syften. Senast kom Petters analys av den, som till skillnad från önskebloggen använder sig av sådant som faktiskt står i min blogg i verkligheten.
Så min blogg har stått här orubblig hela tiden. Det kommer den fortsätta göra. Vad andra sysslar med får vara upp till dem. Jag var här först.

Jaha... nu förstår vi precis... eh... ?

Äh,

ta mej till Önskebloggen

http://blogg.aftonbladet.se/20866/perma/875062/

1 kommentar:

Anonym sa...

Blossa är ingen vuxen person. Det är nåra snorungar som leker viktiga bara